Jelenlegi hely

37. számú pályázat - Olvasónapló és projektzáró nap - Móra Ferenc ÁMK, 2. a osztálya - Mórahalom (Szegedimami)

Móra Ferenc ÁMK, 2. a osztálya - Mórahalom

Osztályfőnök: Sáricz Nóra
 
Első osztályos korunk óta minden tanítási napot egy kedvcsináló, motiváló mesével kezdtünk. Az elmúlt egy hónapban a meséket felváltotta a Rumini.  A közös olvasás mellett azért döntöttünk, mivel még 2. osztályosak vagyunk, s nem mindenki ért el az értő olvasás azon szintjére, hogy önállóan is el tudjon olvasni egy ilyen terjedelmű könyvet. Minden napra egy fejezet jutott, melyet közösen átbeszéltünk, s melyhez minden nap rajzos olvasónaplót készítettünk. Az olvasónapló egyes oldalait a mellékelt képek közt is láthatják. A könyvet egy projektzáró foglalkozással koronáztuk meg. Kooperatív csoportmunkával egy játékos délelőttöt töltöttünk el a gyerekekkel, amelyhez a feladatokat a szülők készítették el.  A gyerekek nagyon élvezték a regény eseménydús cselekményszálát. Élvezettel vetették bele magukat a hajózás rejtelmeibe, és szinte az egerekkel együtt élték át a kalandokat.
 
Köszönjük az elmúlt egy hónap kalandjait Berg Juditnak, a szerzőnek, valamint az osztályban tanulók szüleinek, különösen Zentainé Kollár Andreának, aki felhívta a figyelmünket a pályázatra, s nagy segítséggel volt a feladatsor összeállításában, létrehozásában.
 
1 pont, 1 mérföld, így jut célba a mi hajónk

A csapatok készen állnak

Aktuális pontállás

Ilyen a jó csapatmunka!

Fúú, de sok részletből áll.

Sose leszünk kész!

Teljes takarásban, nehogy más is megtudja a helyes választ.

Igaz-hamis játék.

Már nincs sok hátra!

Kész!

Milyen tisztségeket lehet betölteni a hajón.

Feladatsor és javítókulcs - A képekre kattintva a teljes feladatsor és a javítókulcs is megtekinthető!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére