Jelenlegi hely

Kaczur Beatrix

Kaczur Beatrix vagyok egy hét éves kislány anyukája. Személyi edzőként és táplálkozási tanácsadóként dolgozom. 

Anyukaként saját tapasztalataim és a megszerzett tudásom ötvözésével szívesen segítek az anyukáknak sporttal, táplálkozással, ezek összefüggéseivel, egészséges életmóddal és táplálékiegészítők (vitaminok, ásványi anyagok, fehérjekészítmények, stb.) használatával kapcsolatos kérdésekben. 

Hozzászólások

Kedves Beatrix!

A második szülésem után maradt egy kis felesleg a derekamon. Milyen hasizom erősítő gyakorlatokat tudnál ajánlani, amivel ledolgozható az "úszógumi"? Olvastam több helyen is, hogy a helytelenül végzett gyakorlatok többet ártanak, mint használnak. Kiváncsi vagyok a tanácsaidra, véleményedre ezzel a témával kapcsolatban! Köszönöm!

Szia,

Nem tudok jó hírrel szolgálni az "úszógumit" illetően. Sajnos végezhetsz 100000000 vagy annál is több hasizom erősítő gyakorlatot, attól az még ott marad. Sajnos nincs helyi zsírégetés. Az "úszógumi" eltüntetésének, vagy legalább mértebeli csökkentésének titka az étkezéssel hozható összefüggésbe. A táplálkozást úgy kell megtervezni, hogy kalória deficit jöjjön létre, azaz több kalória kerüljön elégetésre, mint ami marad és feleslegként lerakódhat. Ezt a folyamatot csak elősegíti a testmozgás. Ha kicsit bővebben a dolgok mélyére akarunk nézni, akkor az "úszógumi" eltünésében fontos szerepe van a táplálkozásnak abból a szempontból is, hogy milyen testtípusba tartozol és ennek megfelelően melyek azok az élelmiszerek, melyek fogyasztását kerülni kell ahhoz, hogy ne tapasztalj hízást/vagy elinduljon a fogyás.

A hasizomerősítő gyakorlatok esetében a legegyszerűbben bárhol kivitelezhető gyakorlat a hasprés. Természetesen ennek a kivitelezése csak akkor helyes, ha a lábak kényelmesen felhúzott állapotban támaszkodnak a talajon, és a derék a törzs talajra engedésekor is végig a talajhoz van szorítva. Ellenkező esetben a gerincoszlop iv szerűen megfeszül, ami gyakran vezet derék és hátfájáshoz, akár húzódáshoz. Nem is beszélve arról, hogy ebben az esetben az ember igen ha,ar elveszti a motivációját a fájdalom miatt. Ha sikerül a kivitelezése, akkor célszerű 3-4 körben min. 20-30 ismétlést végezni, ugyanis lapos izomról van szó, aminek edzéséhez magasabb ismétlésszámra van szükség.

Így végezetül azért elárulom, mindenkinek kockás a hasa.......csak a hasunkon található zsírréteg elfedi. :)

Remélem tudtam segíteni!

Partnereink